Aanstaande donderdag is er een commissiedebat in de Tweede Kamer over kinderopvang. Verschillende politieke partijen hebben aangekondigd dat ze dan pleiten voor het instellen van een curriculum met leerdoelen in de kinderopvang, net als in het onderwijs, stelt de brancheorganisatie. Het idee is om de kinderopvang te laten bijdragen aan de aanpak van leerachterstanden, aldus de NOS vandaag.

Wat stellen deze politie partijen zich daarbij voor? Op de kinderopvang zitten kinderen van 0 tot 6 jaar.

Kinderfysiotherapeute en psychomotorisch remedial teacher Hanneke Poot – Van der Windt vertelt dat het kinderbrein tot zeven jaar rijpt. “Dan worden er verbindingen aangelegd in het kinderbrein. Een iPad geeft veel te veel prikkels, en door die overprikkeling ontstaan er blokkades in de hersenen.” (Bron)

Dat geldt natuurlijk niet alleen voor de IPad. Het overprikkelen van het kinderbrein is schadelijk. Zonder enige kennis van zaken wordt er door Tweede Kamerleden van alles geroepen.

Verbazend is het allerminst: het Nederlands schoolsysteem is een systeem van het geleerde herhalen en erin stampen. Vanaf jonge leeftijd worden kinderen door scholen die onder streng toezicht staan van de onderwijsinspectie geïndoctrineerd met allerlei opvattingen en politieke doctrines: van het heldhaftig verzet dat Nederlandse burgers massaal zouden hebben geboden tijdens WOII, tot het gedachtengoed van queers, non-binaire personen, omgebouwde mannen en vrouwen en ga zo maar door.

Gaan we 2-jarigen, plaatjes van de Oekraïense vlag laten zien? Houden we afbeeldingen van een virus naast een injectiespuit voor de baby-oogjes? Of plaatjes van hamburgers met een kruis erdoor? Want fastfood wordt, als het aan het CDA ligt, straks verboden voor kinderen onder de 18 jaar.

Nu al leren kinderen in het basisonderwijs dat het Westen goed is en Rusland slecht. De leerlingen zelf een mening laten vormen is taboe.

Ook de zogenaamde Renaissancescholen, een nieuw initiatief van Forum voor Democratie, zullen moeten functioneren binnen het bestaande onderwijssysteem, waardoor een bepaald ‘curriculum’ vereist is. Voldoe je daar niet aan als school, dan kan de vergunning worden ingetrokken.

Afwijkende meningen worden binnen dit onderwijssysteem de kop ingedrukt, onze democratie verheerlijkt en verscheidenheid verketterd.

Nu gaat er a.s. donderdag dus vergaderd worden over het aanbieden van een curriculum aan kinderen vanaf 0 jaar.

Op 14 april jl. verhaalde de Volkskrant over de indoctrinatie van kinderen in Rusland:

Rusland voert niet alleen oorlog in Oekraïne, ook op universiteiten, scholen en zelfs kleuterscholen zijn de autoriteiten een offensief begonnen. Overal in het land worden kinderen en studenten gebombardeerd met lessen die hun patriottisme moeten versterken. Docenten die protest aantekenen lopen het risico ontslagen te worden.

Businessinsider berichtte op 3 november 2021 over kinderen in Noord-Korea:

Kinderen leren om van de griezelige geschiedenis van het land te houden, van de stichter Kim Il-sung tot de huidige leider Kim Jong-un. Ze leren dan misschien wel populaire kunstvormen als muziek en tekenen, maar vaak heeft dat toch tot doel het vaderland te promoten.

Waar deze mainstream media Rusland en Noord-Korea van beschuldigen, vindt in Nederland al decennia op grote schaal plaats. Ook bovenstaande berichtgeving is onderdeel van de propaganda en indoctrinatie die de Nederlandse overheid toepast op haar eigen bevolking: wij zijn goed en democratisch, zij zijn slecht.

De Rusland-Oekraïne-oorlog is de perfecte gelegenheid om propaganda en indoctrinatie in steeds heviger vormen op de bevolking, en nu dus kinderen vanaf 0 jaar (!), los te laten.

V.w.b. het onderwijs in Nederland: ook jij bent en/of wordt opgeleid in dit systeem van indoctrinatie. Wanneer je dat niet beseft is de indoctrinatie geslaagd.

Delen op sociale media